امروز : یکشنبه 1397/7/01 - 2018 September 23
نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 143141 زمان انتشار: 27 فروردین 1397 11:59:00

احمدی: تبلیغ کالای ایرانی در مسابقات ورزشی اولویت است

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: تبلیغ کالای ایرانی همزمان با برگزاری رقابت‌ها در میدان های مختلف ورزشی در اولویت قرار خواهد داشت.
 احمدی: تبلیغ کالای ایرانی در مسابقات ورزشی اولویت است

به گزارش فوتبال آنلاینو به نقل از کانال وزارت ورزش و جوانان ، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش این وزارت در خصوص عملی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی گفت:  یکی از برنامه‌های وزارت ورزش وجوانان برای تحقق پیام مقام معظم رهبری، توجه به فرصت و زمینه‌ای است که در ورزش برای تبلیغ کالای ایرانی وجود دارد. تبلیغ کالای ایرانی همزمان با برگزاری رقابت‌ها در میادین مختلف ورزشی در اولویت قرار خواهد داشت.

او افزود:  تامین بخش عمده‌ای از تجهیزات مصرفی رشته‌های مختلف ورزشی از کالاهای ایرانی مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است همچنین در بخش پوشاک و البسه با توجه به کیفیت خوب و در بخش تجهیزات فنی ورزشی، با توجه به استانداردهایی که برای این تجهیزات وجود دارد، فدراسیون‌ها باید ملزم شوند از کالای ایرانی استفاده کنند .

معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان  گفت:  وزارت ورزش و جوانان تسهیلاتی را برای حمایت تولیدکنندگان لوازم ورزشی در نظر گرفته است و حوزه جوانان طرح «جوان ایرانی، کالای ایرانی» را در دستور کار خود قرار داده است همچنین به دنبال آن هستیم که طرح «ورزشکار ایرانی، کالای ایرانی» را در عمل با یک برنامه گسترده و همکاری و تعامل تمام بخش‌ها دنبال کنیم.

 عبدالحمید احمدی در پایان گفت : با توجه به پیام مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان باید تلاش گسترده‌ای در جهت ارتقای کیفیت کالای ایرانی و تعیین قیمت مناسب و ارزان‌تر نسبت به مشابه‌ خارجی انجام دهند.

انتهای پیام /

اظهارات عبدالحمید احمدی درباره حمایت از کالای ایرانی

کلمات کلیدی: ,
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
دسترسی سریع
آخرین اخبار

Valid XHTML 1.0 Transitional

كليه حقوق برای فوتبال آنلاين محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید: گروه مهندسی انگاره نت. Copyright © 2011